Peliplaneetta.net
Rekisteröidy Log in
Pelit Moninpelit Info
 Lauantai, 25. toukokuuta 2013

Haku Yksityisviestit Ohjeet Säännöt IRC (Internet Relay Chat)
Olet vastaamassa aiheeseen 'Poimintoja alelaareista ja internetistä'
Kaikki rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata tälle alueelle lisättyihin aiheisiin.
Käyttäjätunnus
Salasana
Salasana kadonnut?
Viesti
BB-koodi?

Optiot Lisää allekirjoitus viestiin
Älä käytä graafisia hymiöitä tässä viestissä
Älä käytä BB-koodia tässä viestissä

Aiheen tarkastelu (15 uusinta, uusin ensimmäisenä)
Kissamies
LoweredHawk
--

[LoweredHawk muokkasi tätä viestiä 07.01.2013 klo 23:57]
Sentinelli
GOG.comista Duke Nukem 3D: Atomic Edition ilmaiseksi!
luukskaivalker
Back to the Future: The Gamen nappasin GOG.comista, kun lähti -80% alennuksella. Tuo peli on ollut jo pitkään ostoslistalla, kun joskus tuli katsottua pari pätkää YouTubesta läpipeluuta.
Eliittihemuli
Lainaus:
10.10.2012 LoweredHawk kirjoitti:
Lainaus:
10.10.2012 Visric kirjoitti:
Tuli ostettua tuolta Steamin tarjouksesta tuo Saints Row the Third. Mokoma maksoi 10 ¤ ja päätin sitten sen ostaa.

Kauheasti mitään käsitystä kyseisestä pelisarjasta minulla ei ollut, mutta nyt kun olen pelannut tuota peliä pari päivää, niin täytyy kyllä todeta, että Saints Row 3 taitaa olla hitusen parempi kuin GTA:t. Minä vain pidän tästä pelistä.

Ite en pitänyt SR3 kummosena, yksin pelattuna ei ole uudelleen peluu arvoa ollenkaan mutta cooppina menee uudemman kerran ainakin jotenkin.

E: Itellä GTA:t vie ton roskan mennen tullen.

Myös ostettiin frendin kanssa steamin alesta SR3, minä vielä lisäsin kaikki DLCt kaupan päälle, 25¤ yhteensä, ei olisi tarvinnut mutta menipä jo. Kertaakaan kumpikaan ei ole pelannut yksin, aina cooppina vedetään ja aivan h*lvetin hauskaa on.
LoweredHawk
Lainaus:
10.10.2012 Visric kirjoitti:
Tuli ostettua tuolta Steamin tarjouksesta tuo Saints Row the Third. Mokoma maksoi 10 ¤ ja päätin sitten sen ostaa.

Kauheasti mitään käsitystä kyseisestä pelisarjasta minulla ei ollut, mutta nyt kun olen pelannut tuota peliä pari päivää, niin täytyy kyllä todeta, että Saints Row 3 taitaa olla hitusen parempi kuin GTA:t. Minä vain pidän tästä pelistä.

Ite en pitänyt SR3 kummosena, yksin pelattuna ei ole uudelleen peluu arvoa ollenkaan mutta cooppina menee uudemman kerran ainakin jotenkin.

E: Itellä GTA:t vie ton roskan mennen tullen.

[LoweredHawk muokkasi tätä viestiä 10.10.2012 klo 10:31]
Visric

Sotanakki
Lainaus:
25.04.2012 Sotanakki kirjoitti:

Ostin Freespace 2:n ja blaablaablaa.

Tuo FSport ja ylipäätään Source Code Project ovat mahtavia, grafiikat ovat paljon parempia. Ongelmana on nyt se, että kun käynnistän Silent Threat Rebornin, peli jäätyy ensimmäisen tehtävän latausruutuun.

(Jos joku tällä foorumilla oikeasti on pelannut tuota ja tietää yhtään mitään tuon launcherin ongelmista, olen todella hämmästynyt.)
Hifisti
Prisman verkkokaupassa 3DS konsoli tarjouksessa, 99¤. Sieltä siis kipin kapin tilaamaan.
Hifisti
Ai perhana, empäs itse ollenkaan huomannut tuota KOTOR 2:ta, kiitoksia infosta. Ja btw, tällä hetkellä stiimin weekend dealina Just Causet(ykkönen 2,5¤ ja kakkonen 5¤) sekä Ghost Recon Future Soldier 33¤.
luukskaivalker
Star Wars: KotOR II julkaistiin tänään Steamissä, olenkin ihmetellyt miksei sitä ole sieltä löytynyt. 10 euroa näyttäisi hintaa olevan, joten ostoon menee omalla kohdalla (vaikka löytyy jo peli ennestään).
Kissamies
Tänään halvalla suomipeli AirBuccaneers:
http://www.gamersgate.com/games?prio=relevance&q=airbuccaneers
Goar
Steamin kesäale alkoi! En nyt avajaisissa löytänyt kuin Cthulhu Saves the World & Breath of Death VII Double Pack

Muille suosittelen:

Disciples II: Rise of the Elves 2,39¤. Suosittelen erityisesti HoMM sarjasta pitäville että kyllästyneille.

Dark Messiah of Might and Magic 2,49¤. First person seikkailu hyvällä melee taistelulla ja loitsuilla. Grafiikkakin on kaunista.

Might & Magic: Clash of Heroes 3,74¤. Vuoropohjaiseen taisteluun perustuva strategia.
LoweredHawk
Alan Wake 6,90¤ boksille, markantalosta.
VincentV
PS Storessa oli taas alennuksessa nuo FF pelit niin tuli vihdoinkin tuo VI hommattua. Tossa illemmalla voisi sitten alotella.

Odotinkin että millon seuraavan kerran tulis alennukseen.
Aiheessa on yli 15 vastausta. Klikkaa tästä nähdäksesi ne kaikki
Hae Peliplaneetasta

Sisällön tuottaa H-Town | Osta pelisi VPD:stä - Suomen paras pelikauppa | Mediakortti