|
LoweredHawk
|
Lainaus:
11.04.2013 Carbonox kirjoitti:
Jokainen romanikerjäläiselle annettu kolikko on avunanto järjestäytyneelle rikollisuudelle.
>Järjestäytynyt rikollisuus
Jooh eli, ei sillä ainakaan rikastumaan pääse.
|
|
Carbonox
|
Jokainen romanikerjäläiselle annettu kolikko on avunanto järjestäytyneelle rikollisuudelle. :)
|
|
Kissamies
|
Ennen annoin aika useinkin. Nykyään nuo romanit ovat saaneet minut siihenkin hommaan niin epäluuloiseksi että yleensä en anna enää muillekaan. Tässäkin pikkukylässä hengailee paikallisen marketin vieressä usein joku haitarinsoittaja, vaikka on vaikea uskoa täällä olevan kovin hyvät apajat.
No sille folkkia esittävälle britille/irkulle voin antaa jos sen tuolla kaupungissa näen. Ei nyt mikään loistava lauluääni, mutta satun pitämään sellaisesta musiikista.
|
|
Ki3vari
|
Mikäli esitys tai musiikki on miellyttävää ja taskun pohjalta löytyy kolikoita.
|
|
BoomBaard
|
Enpä yleensä anna. Kerran oltiin vaan silloisen akan kanssa ulkomailla ja iltakävelyllä ja siinä sit rannan tuntumassa soitteli rastapäinen tyyppi aika hienosti kitaraa. No kysyin sit et jos se laittaa jotai rauhallisempaa soimaan, niin voisin sille vähän maksaakki
|
|
Villapuuro
|
Yleensä en. Olen kuiteskin vähintään yhtä köyhä kuin hekin. Ehkä jos on sopivasti alkukuu ja tuet tulleet, niin saatan tarkistaa jos taskunpohjalla jotain hiluja olisi.
|
|
chujang
|
Lainaus:
03.04.2013 Gasoil kirjoitti:
Riippuu vähän, tälle antaisin koko lompakon.
Täältä toinen lompakko
En oikeastaan harvemmin tulee törmättyäkään täälä korvessa katusoittajiin. Ja no en isomissa kaupungeissakaan ole antanut ehkä seuraavalla kerralla vois jos tulee vastaan
|
|
Gasoil
|
Riippuu vähän, tälle antaisin koko lompakon.
|
|
SamFisher1986
|
Jos hyvältä kuulostaa niin heitän 20cnt-1euron yleensä jos löytyy.
|
|
Lurkk1
|
Euroa pienemmät kolikot tulee heitettyä jos soittaa hyvin.
|
|
white
|
Potkin niitä naamaan.
|
|
Carbonox
|
Eipä ole koskaan tullut annettua.
|
|
RazorSex
|
Itse heitän ainakin jotain hiluja, tulee hyvä olokin kun soittaja kiittää ja hymyilee takasin. Tais olla helsingissä viime kesänä joku jätkä veti ihan helvetillistä bongorumpusettiä, jäin oikeen hetkeks kattelee, sit heitin 2¤ ja sanoin et ***** hyvin vedät
|
|
kakara
|
On se muuten vaan kumma juttu ettei lompakosta heltiä surkealle katumuusikolle edes alle euron summaa, mutta sitten surutta sullotaan euro poikineen RAY:n pelikoneisiin.
|
|
Patzziiz
|
Eipä täällä meidän kylällä ole koskaan tällaisia näkynyt, mutta joskus kaupungissa olen pari kertaa törmännyt. Olin häijy m*lkku, enkä antanut penniäkään.
|
|