|
white
|
Lainaus:
19.06.2012 R1KS4 kirjoitti:
Lainaus:
19.06.2012 Execta kirjoitti:
Lainaus: 19.06.2012 R1KS4 kirjoitti:
Tänään sain kyseisen pelin lahjaksi. Mistä löydän helpoiten skootterin tai krossipyörän mahd. läheltä ensimmäistä kämppää?
Et mistään tietystä paikasta. Niitä tulee kyllä pelatessa reilusti vastaan ihan liikenteessä.
Selvä, onko motarilla saman verran kuin ''kaupungissa''?
Vinkki. Jos haluat pelin alussa NRG-900 moottoripyörän, niin mee sinne lentokentän päähän (eli missä on helikopterien laskeutumispaikka). Ajat sitä yhtä rantaa pitkin, missä menee semmonen polun tapanen tie, et siis mene lentokentälle porteista sisään missään vaiheessa, vaan sieltä polulta pääsee ikään kuin salaa sisälle. Siinä pitäis sit olla se rakennus ja sen vieres semmonen korkee aita. Sen takana, ruohikon puolella on moottoripyörä. Sit vaa otat sen ja lähet samaa reittiä takasin, etkä saa poliiseja perääs.
|
|
Irwin87
|
Lainaus:
19.06.2012 R1KS4 kirjoitti:
Lainaus:
Tänään sain kyseisen pelin lahjaksi. Mistä löydän helpoiten skootterin tai krossipyörän mahd. läheltä ensimmäistä kämppää?
Et mistään tietystä paikasta. Niitä tulee kyllä pelatessa reilusti vastaan ihan liikenteessä.
Itse olen nähnyt skoottereita eniten lentokentälle päin mennessä ja dukesissa tulee usein vastaan
|
|
R1KS4
|
Lainaus:
|
|
Execta
|
|
|
R1KS4
|
|
|
Shadow08
|
Terve kaikille! Mulla olis eräänlainen ongelma: Mulla on GTA 4 ja EFLC (Episodes from Liberty City, jossa on The Lost and Damned ja The Ballad of Gay Tony) PS3:lle. Mä pääsin viikko sitten GTA 4:sen läpi ja alotin The Lost and Damnedin.( Mä olin ottanu Autosaven pois päältä) Mä menin ihan normaalisti TLaD:issa tallentamaan Safehousiin ja tallensin siihen missä lukee: GTA IV only save (siell oli viel Save File 2, 3, 4..10) ja se korjaantui TlAD... esim. Collector's Item. Sitten ku mä halusin pelata GTA 4:sta, se sano: The downloadable content required for this autoload is not available. Press X to start a new game of Grand Theft Auto IV.
Eli, mitä mun pitäis tehä: pitääkö Autosave olla koko ajan päällä, onko koneessa vikaa vai pitääkö tallennustiedot sijottaa jotenkin??
KIITOS jos vastaatte!
|
|
Jack_McHill
|
Mitä eroo on GTA IV ja GTA IV From liberty city stories peleillä?
|
|
white
|
Lainaus:
12.02.2012 Patzziiz kirjoitti:
Lainaus:
11.02.2012 JANTSUU kirjoitti:
Lainaus: 10.02.2012 white kirjoitti:
Miks kaikki autot on takavetosia? Hirveen vaikee on löytää etuvetoista autoa, vaikka pari jo tiedänkin.
Amerikoissa taitaa suurin osa autoista olla takavetosia.
Blista Compact on ainakin etuveto. (?)
Se ja sit Uranus, joka näyttää ihan amisautolta. Muita en tiedä.
|
|
Patzziiz
|
Lainaus:
11.02.2012 JANTSUU kirjoitti:
Miks kaikki autot on takavetosia? Hirveen vaikee on löytää etuvetoista autoa, vaikka pari jo tiedänkin.
Blista Compact on ainakin etuveto. (?)
|
|
JANTSUU
|
|
|
white
|
|
|
Carbonox
|
Lainaus: 19.01.2012 killeri_ kirjoitti:
Peli jäi jo aikaa sitten kesken, mutta ajattelinpahan kysyä tätä:
Miten saan lisää tehtäviä, kun tarjolla on ainoastaan joitain "sivutehtäviä" kolmannessa kaupungissa, jossa pitää esim. tappaa pari jengiläistä...
Onko nämä tehtävät suoritettava jotta pääsen tarinassa eteenpäin?
(Missään kartalla ei näy muita tehtäviä)
Mitäs tehtäviä sitten olet viimeksi tehnyt? Jotkut nimittäin saavat alkunsa puhelinsoitosta, ja ainakin yksi tehtävä ( A Special Someone) viivästyi todella paljon, kesti monta päivää minulla ennen kuin puhelu vihdoin tuli.
|
|
killeri_
|
Peli jäi jo aikaa sitten kesken, mutta ajattelinpahan kysyä tätä:
Miten saan lisää tehtäviä, kun tarjolla on ainoastaan joitain "sivutehtäviä" kolmannessa kaupungissa, jossa pitää esim. tappaa pari jengiläistä...
Onko nämä tehtävät suoritettava jotta pääsen tarinassa eteenpäin?
(Missään kartalla ei näy muita tehtäviä)
|
|
Waappu
|
Lainaus: 27.11.2011 Sotanakki kirjoitti:
Eli ostin tuon GTA IV:n ja kaipaisin siihen näitä vähän parempia "cheatteja".
Sellaiset "trainerit" olisivat ihan mukavia, muistan varsinkin yhden jossa pystyit esim. teleporttamaan/kiihdyttämään pienen matkan jotain 300km/h ja oli jonkinnäköinen "gravity gun".
Aika epäselvää, mutta ehkä joku tietää mistä puhun.
Ja lisätään vielä: PC-porttaus on aika hirvittävä. Heti kun nostaa View Distancea niin voihan puikula kun kone menee aivan jumiin.
Samaten kaikki mouse smoothingit sun muut häiritsevät.
Ton trainerin löydät helposti modisivustoilta kun vaan etit GTA iv modeja. Itelläkin on ollut. Löysin sen vaan ettimällä.
|
|
Sotanakki
|
Eli ostin tuon GTA IV:n ja kaipaisin siihen näitä vähän parempia "cheatteja".
Sellaiset "trainerit" olisivat ihan mukavia, muistan varsinkin yhden jossa pystyit esim. teleporttamaan/kiihdyttämään pienen matkan jotain 300km/h ja oli jonkinnäköinen "gravity gun".
Aika epäselvää, mutta ehkä joku tietää mistä puhun.
Ja lisätään vielä: PC-porttaus on aika hirvittävä. Heti kun nostaa View Distancea niin voihan puikula kun kone menee aivan jumiin.
Samaten kaikki mouse smoothingit sun muut häiritsevät.
|
|