|
julliway
|
|
|
Jarzka
|
Onkos kukaan päässyt sitä Trackmania 2:sta testaileen? Mistään ei tunnu löytyvän edes arvosteluja ko. pelistä O.o
|
|
BlackShadow
|
Lainaus:
19.03.2011 Historia kirjoitti:
Lainaus:
25.02.2010 BlackShadow kirjoitti:
Lainaus: 04.12.2009 NorppAsd kirjoitti:
Mistähän johtuu,latasin pelin Steamista ja kun koitan käynnistää,niin tulee tiimalasi eli lataa,mutta yht'äkkiä häviää se tiimalasi eikö tapahdu mitään. :S
Onkohan sulla sama kuin mulla? Tänään lähti kerran pitkästä aikaa käyntiin, ja ajattelin nyt illemmalla pelailla ja taaskaan ei lähde. Tehtävien hallinnassa löytyy kyllä ja väittää että päällä olisi, muttei kuitenkaan mitään tapahdu.
Mullakin käy noin, ei tule edes sitä alkuvalikkoa näkyviin. Alkaa lataamaan mut sen jälkeen menee kovin hiljakseks. Ideoita?
Sammuttakaa F-Secure ennen pelin käynnistämistä, sit ku tulee se internet connection juttu siihen, voitte käynnistää taas F-securen ja ja painaa ok. Sitten pitäis pelin käynnistyä. Ainakin oletan että teillä on F-secure, sillä monella muullakin F-securen omistajalla on sama ongelma.
|
|
veepee78
|
|
|
julliway
|
|
|
Historia
|
Lainaus:
25.02.2010 BlackShadow kirjoitti:
Mistähän johtuu,latasin pelin Steamista ja kun koitan käynnistää,niin tulee tiimalasi eli lataa,mutta yht'äkkiä häviää se tiimalasi eikö tapahdu mitään. :S
Onkohan sulla sama kuin mulla? Tänään lähti kerran pitkästä aikaa käyntiin, ja ajattelin nyt illemmalla pelailla ja taaskaan ei lähde. Tehtävien hallinnassa löytyy kyllä ja väittää että päällä olisi, muttei kuitenkaan mitään tapahdu.
Mullakin käy noin, ei tule edes sitä alkuvalikkoa näkyviin. Alkaa lataamaan mut sen jälkeen menee kovin hiljakseks. Ideoita?
|
|
PeliMankeli
|
Tiedätköhän edes minkälaisesta pelistä on kyse kun kyselet tuollaisia?
|
|
hoiwoon
|
onks tähän f1 modeja missä tai
neste oil ralli
|
|
julliway
|
Lueppas hieman viestiketjua niin tuo asia on muistaakseni moneen kertaan käsitelty siinä.
|
|
Historia
|
Miksi mulla käy nii, että kun yritän alkaa pelaamaan, painan pikakuvaketta, painan siitä että play, ja sen jälkeen tulee musta ruutu ja tilttaa siihen.
|
|
BlackShadow
|
|
|
NorppAsd
|
|
|
mayhh
|
Ty!
|
|
rotoae
|
^nt!
|
|
mayhh
|
Virtuaalipippeli
Edit: United Foreverissä näkyy, Nations Foreverissä ei. [mayhh muokkasi tätä viestiä 30.11.2009 klo 11:57]
|
|